Гарантія та якість
Загальна інформація про гарантії на продукцію
Головними пріоритетами Центру інтер'єру «Керама Хаус» – є якість нашої продукції та комфорт для нашого Клієнта. Тому вся продукція проходить ретельний контроль якості, як результат – ми з упевненістю гарантуємо нашим Клієнтам високу якість продукції представленої на нашому сайті! Наша компанія не є безпосереднім виробником товару, та не може нести гарантійну відповідальність за нього, тому будь-якого роду гарантії видаються тільки згідно гарантійних зобов'язань фабрики виробника і представника в Україні.
На всі товари діє офіційна гарантія від виробника, а також сервісне обслуговування в авторизованих сервісних центрах постачальників. Купуючи товари в Інтернет-магазині «Керама Хаус», Ви можете бути впевнені, що ми дотримуємося Закону України «Про захист прав споживачів».
Будь ласка, перевіряйте товар на наявність сколів і інших дефектів, на повну комплектацію при прийомі замовлення. Після огляду продукції, в присутності працівника складу при самовивозі або кур'єра при доставці, покупець підписує документ, де підтверджує прийом якісного товару. Після прийому товару, відповідальність за цілісність і комплектність товарів залишається за споживачем.
Якщо товар доставили пошкодженим?
У разі виникнення питань щодо якості товару, покупець перш за все має сфотографувати дефекти. Далі, відправити ці фото на оцінку нам по електронній пошті. Далі, необхідно зв'язатися з менеджером і повідомити про відправку фото, отримати подальші інструкції і терміни розбору рекламаційної претензії. Якщо буде встановлено, що товар був пошкоджений внаслідок транспортування компанією-перевізником, всі претензії і відповідальність за відшкодування шкоди переадресовуються на дану компанію-перевізника.
Дивіться також: